سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
نمایشگاه کتاب ابوظبی به‌دلیل بحران کرونا لغو شد

نمایشگاه کتاب ابوظبی سال 2020 که قرار بود ماه آوریل برگزار شود، به دلیل اعمال محدودیت‌های برگزاری نمایشگاه در شرایط کرونا لغو شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی آژانس ادبی و ترجمه پل، نمایشگاه بین المللی کتاب ابوظبی که معتبرترین نمایشگاه کتاب در جهان عرب است و همه ساله در ماه آوریل با حضور بیش از ۱۰۰۰ ناشر، آژانس ادبی و بازدیدکننده حرفه‌ایی از بیش از ۸۰ کشور برگزار می‌شود.
 
امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها در برگزاری نمایشگاه‌ها همچون دیگر نمایشگاه‌های بین المللی کتاب برگزار نخواهد شد، اما بخش کپی‌رایت این نمایشگاه به‌صورت مجازی در اوایل ماه می برگزار خواهد شد. تاکنون ۵۱۶ ناشر و آژانس ادبی از کشورهای مختلف برای شرکت در این رویداد  ثبت نام کرده‌اند.
 
آژانس ادبی و ترجمه پل که ۱۲ دوره شرکت در نمایشگاه کتاب ابوظبی را تجربه کرده است، امسال نیز برای معرفی آثار ایرانی و تلاش برای بازاریابی جهت فروش کپی رایت آثار ایرانی به ناشران از کشورهای عربی و همچنین دیگر ناشران خارجی شرکت کننده در این رویداد مجازی حضور دارد.
 
شایان ذکر است، ناشران و نویسندگان ایرانی که می‌خواهند آثارشان در این نمایشگاه مجازی عرضه و معرفی شود، می‌توانند برای کسب اطلاع از شرایط تا 20 اردیبهشت ماه با آدرس ایمیل polliteraryagency@gmail.com در ارتباط باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها