سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
مرکز اسناد انقلاب نمایشگاه مجازی کتاب برگزار می کند

در پی تعویق زمان برگزاری سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مرکز اسناد انقلاب اسلامی دست به راه‌اندازی «نمایشگاه مجازی کتاب» و «پویش کتاب و کتابخوانی در خانه» زده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، هر ساله در چنین ایامی، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پذیرای علاقه‌مندان به مطالعه از هر قشر و سلیقه‌ای بود. غرفه مرکز اسناد انقلاب اسلامی نیز طی دوره‌های حضور در نمایشگاه کتاب تهران، میزبان دوستداران کتاب و کتابخوانی در حوزه‌های مختلف بود.
 
اکنون که به‌دلیل شرایط موجود، برپایی سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به زمان دیگری موکول شده است، مرکز اسناد انقلاب اسلامی با راه‌اندازی «نمایشگاه مجازی کتاب» و «پویش کتاب و کتابخوانی در خانه» در نظر دارد بیش از صد عنوان از کتاب‌های خود را با تخفیف 10 تا 20 درصدی و ارسال رایگان از طریق پست در اختیار علاقمندان قرار دهد.
 

«نمایشگاه مجازی کتاب» با شعار «نمایشگاه کتاب را به خان شما می‌آوریم» به مدت ده روز و از 26 فروردین‌ لغایت 5 اردیبهشت دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه منشورات پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کتاب‌های مورد نظر خود را با 10 تا 20 درصد تخفیف تهیه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها