شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
کتاب صوتی «یادت باشد» به گویندگی مژده لواسانی منتشر شد

کتاب صوتی یادت باشد نوشته محمدرسول ملاحسنی روایتی از زندگی شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی است که اخیراً نسخه صوتی آن با صدای مژده لواسانی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کتاب صوتی یادت باشد نوشته محمدرسول ملاحسنی کتابی درباره زندگی شهید مدافع ۲۶ ساله حرم، حمید سیاهکالی مرادی به روایت همسر ۲۲ ساله این شهید، فرزانه سیاهکالی مرادی است که اخیراً نسخه صوتی آن با صدای مژده لواسانی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
درباره حمید سیاهکالی مرادی
شهید حمید سیاهکالی‌مرادی در اردیبهشت ۱۳۶۸ در استان قزوین چشم به جهان گشود. او اولین بار در سال ۱۳۸۹ به کربلا سفر کرد. در سال ۹۱ به عقد همسرش فرزانه درآمد و جشن ازدواجشان در سال ۹۲ برگزار شد. وی در مأموریت جعفر طیار در عملیات نصر ۲ منطقه حلب، ناحیه العیس سوریه، در تاریخ ۵ آذر ۱۳۹۴ به فیض شهادت نائل آمد.

جملاتی از کتاب صوتی یادت باشد
در رابطه با نوشتن خاطرات این کتاب دلهرهٔ عجیبی داشتم. بیشتر نمی‌خواستم جزئیات زندگی را موبه‌مو مرور کنم. شاید یک نوع دفاع بدنم در مقابل اتفاق سنگینی بود که رخ داده بود، اما به یاد قولی که به همسرم در رابطه با نوشتن خاطرات داده بودم می‌افتادم و در نهایت تصمیمم را گرفتم. وقتی در رابطه با نگارش کتاب با من صحبت شد، با توکل به خدا قبول کردم. درست است که قلم و زبان نمی‌تواند زیبایی زندگی شهدا و سیرهٔ آنها را به خوبی نشان دهد، ولی الحق و الانصاف این کتاب، صمیمی، زیبا و ساده نوشته شده است؛ درست مثل حمید و من. همینش را بیشتر از هر چیزی دوست دارم. گاهی ساده‌بودن قشنگ است!
منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها