چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کرونا تاریخ اعلام برندگان جایزه «پولیتزر» را به تعویق انداخت

هیئت داوران جایزه پولیتزر تاریخ اعلام برندگان این دوره را به دلیل اینکه برخی از اعضای این هیئت برای پوشش خبر شیوع ویروس «کرونا» مشغول هستند، به تعویق انداخت.

ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت: با توجه به بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد، تاریخ اعلام برندگان جایزه پولیتزر در بخش خبرنگاری و  شاخه‌های هنر از بیستم «آوریل» به چهارم «می» موکول می‌شود.
 «دانا کندی» رئیس اجرایی جایزه «پولیتزر» اعلام کرد،‌ هیئت داوران جایزه «پولیتزر» شامل بسیاری از خبرنگارانی می‌شود که در خط مقدم پوشش اخبار مرتبط با شیوع ویروس «کرونا» قرار دارند.
«کندی» بیان کرد :« همچنان که این خبرنگاران بر ماموریت حیاتی خود تمرکز کرده‌اند، به تعویق انداختن تاریخ اعلام برندگان زمان بیشتری را برای ارزیابی کامل برندگان نهایی جایزه ۲۰۲۰ در اختیارمان قرار می‌دهد. این برهه از زمان،‌ بیش از هر زمان دیگری رسالت خبرنگاری برای خدمت‌رسانی حیاتی به مردم را آشکار می‌کند. »
مراسم سالانه اهدای جوایز «پولیتزر»‌ که به طور معمول در ماه «می»‌ و در دانشگاه «کلمبیا» برگزار می‌شود نیز به تعویق خواهد افتاد.
نخستین جایزه «پولیتزر» خبرنگاری در سال ۱۹۱۷ اهدا شد. این جایزه به عنوان مهم‌ترین جایزه ایالات متحده در حوزه خبرنگارانی محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها