شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
بوکر بین‌المللی امسال دیجیتالی برگزار می‌شود

مسئولان معتبرترین جایزه ادبی در جهان می‌گویند امسال مثل سایر اتفاقات ادبی قصد ندارند این جایزه را لغو کنند و قرار است به طور دیجیتالی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از بوکسلر، جایزه بوکر بین‌المللی مثل سایر جوایز ادبی امسال اعلام کرده است که تمام مراحل خود را از جمله اعلام نامزدهای اولیه و نهایی و احتمالاً مراسم اعطای جوایز را به صورت دیجیتال برگزار خواهد کرد. تقریباً تمام جوایز و نمایشگاه‌های ادبی در سراسر جهان به خاطر کرونا لغو شده است.
 
مسئولان معتبرترین جایزه ادبی در جهان می‌گویند امسال مثل سایر اتفاقات ادبی قصد ندارند این جایزه را لغو کنند و قرار است امسال در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌کند. قرار است نامزدهای نهایی جایزه سال 2020 دوم آوریل اعلام شوند.
 
بر اساس این گزارش نامزدهای نهایی جایزه 50هزار پوندی بوکر بین‌المللی سال 2020 امسال در صفحه رسمی این جایزه در شبکه‌های اجتماعی توئیتر، اینستاگرام، فیس‌بوک، یوتیوپ و وب‌سایت رسمی بوکر اعلام خواهد شد.
 
امسال قرار شده است که هر کدام از نامزدهای نهایی هزار پوند جایزه دریافت کنند که ارزش این جایزه را به 62هزار پوند خواهد رساند. ماه گذشته نامزدهای اولیه بوکر بین‌المللی اعلام شده بود. داورهای بوکر این نامزدها از بین 124 نویسنده انتخاب کرده‌ بودند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها