شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
یک کتابفروشی منحصر به فرد با یک کتاب در روز +عکس

موریوکا این شعبه را با الهام گرفتن از جلسات موفق کتاب‌خوانی و امضای کتاب برگزارشده در دیگر کتاب‌فروشی‌هایش ساخته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب‌های تازه منتشرشده نمی‌توانند توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کنند. باوجود جلدهای زیبای کتاب‌ها و ویترین‌های جذاب کتاب‌فروشی‌ها مشتریان چندان به خرید تشویق نمی‌شوند؛ اما اوضاع در شعبه جدید کتاب‌فروشی موریوکا شوتن (Morioka Shoten) در ژاپن متفاوت است زیرا این کتاب‌فروشی در هر بازه زمانی یک‌هفته‌ای تنها یک کتاب می‌فروشد.
 
 این کتاب‌فروشی توسط یوشی‌یوکی موریوکا (Yoshiyuki Morioka) در ماه می در توکیو بازگشایی شد. موریوکا این شعبه را با الهام گرفتن از جلسات موفق کتاب‌خوانی و امضای کتاب برگزارشده در دیگر کتاب‌فروشی‌هایش ساخته است.
 
کتاب‌فروشی از یک اتاق تشکیل‌شده است که در آن میزی وجود دارد و روی آن کتاب‌های مربوط به آن هفته قرار داده‌شده است. یک کشوی هم در آن وجود دارد که به‌عنوان پیشخوان استفاده می‌شود. همچنین مجموعه‌ای از آثار هنری و وسایل مرتبط با کتاب هفته در این کتاب‌فروشی دیده می‌شود. کتاب‌فروشی موریوکا شوتن تمام روزهای هفته به‌جز دوشنبه‌ها باز است و پذیرای مشتریان است.
 
آیا فروشگاه‌های دیگری مانند فروشگاه‌های موسیقی و آثار هنری را هم می‌توان به‌این‌ترتیب تغییر داد و آن‌ها را بیشتر به فضایی برای برگزاری مراسم و جلسات تبدیل کرد؟
 
 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها