جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
الو شهرکتاب؟ کتاب می‌خواهم...

الو شهرکتاب مرکزی، سرویس جدیدی است که شهرکتاب مرکزی برای در خانه ماندن و خرید تلفنی کتاب و محصولات فرهنگی راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و به نقل از روابط عمومی شهرکتاب مرکزی، این کتاب فروشی اقدام به ارائه سرویس تازه ای کرده است به نام الو شهرکتاب مرکزی. این سرویسی است که شهرکتاب مرکزی برای در خانه ماندن و خرید تلفنی کتاب و محصولات فرهنگی راه‌اندازی کرده است. 

علاقمندان به حوزه فرهنگ و هنر و ادبیات می‌توانند کلیه کتاب‌ها و محصولات فرهنگی موجود در شهرکتاب مرکزی را از طریق سایت http://bookcitycentral.ir  مشاهده و بررسی کنند و سپس آنچه مورد نظر دارند را تلفنی سفارش دهند. 

الوشهرکتاب مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی را با عناوین در خانه بخوانیم، در خانه ببینیم و بشنویم، در خانه بازی کنیم، در خانه با بچه‌ها، در خانه زیبایی بنشانیم و در خانه بیافرینیم، طبقه‌بندی کرده است.
شهرکتاب تمام تلاش خود را کرده است  تا مردم در خانه بمانند و علاقمندان به کتاب و هنرهای سنتی و صنایع دستی و موسیقی و فیلم و بازی و سرگرمی، بتوانند طی چند ساعت کتاب‌ها و کالاهای مورد نیاز خود را در خانه تحویل بگیرند. 

همچنین، ‌الو شهرکتاب مرکزی خدمات گسترده و بازی‌های گوناگون و کتاب‌های متنوعی را نیز برای کودکان و نوجوانان ارايه می‌کند و هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ با شماره ۸۸۴۰۸۲۸۸ آماده پاسخگویی به علاقمندان به کتاب و محصولات فرهنگی است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها