پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
مسابقه کتابخوانی «در خانه با کتاب می‌مانیم»

طبق اعلام مرکز ارتباطات و اطلاع‌‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، با توجه به شیوع بیماری کرونا، ‌ثبت‌نام در مسابقه ویژه کتابخوانی با عنوان «در خانه با کتاب می‌مانیم» از 28 اسفندماه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مسابقه کتابخوانی «در خانه با کتاب می‌مانیم» از سوی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار می‌شود و دانشجویان از چهارشنبه 28 اسفندماه 98 تا 25 فرورردین‌ماه 99 برای ثبت‌نام در این جشنواره فرصت دارند.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه ابتدا باید در سایت آموزش مجازی دانشگاهیان به نشانی www.ec.nahad.ir  ثبت‌نام کرده و با انتخاب پویش دانشجویی «در خانه با کتاب می‌مانیم» وارد روند مسابقه شوند.
 
مسابقه در سه سطح برگزار می‌شود که زمان سطح یک 8 فروردین‌ماه، سطح 2 در تاریخ 14 فروردین و سطح سه نیز اواخر فروردین خواهد بود.
 
هر کتاب به سه بخش تقسیم شده و هر بخش یک آزمون میانی کوتاه خواهد داشت و در پایان یک آزمون جامع از هر سه بخش گرفته می‌شود.
 
شرط ورود به آزمون بعدی، قبولی در آزمون قبلی است و در صورت عدم قبولی در آزمون اول بعد از 24 ساعت، امکان شرکت مجدد در آزمون فراهم خواهد شد. (تا سه آزمون)
 
تعداد سوالات سه مرحله اول 5 سوال در هر مرحله است. معیار قبولی در سه آزمون اول (آزمون‌های میانی) پاسخ به 3 سوال از 5 سوال است. معیار قبولی در آزمون نهایی (آزمون جامع از کل کتاب) نیز کسب نمره 15 از 20 است.
 
منابع آزمون
۱- کتاب «صراط» (استاد علی صفایی حائری)
2- کتاب «انسان 250 ساله» (مجموعه بیانات مقام معظم رهبری)
3- کتاب «نخل و نارنج» (وحید یامین‌پور)
 
دانشجویان می‌توانند برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب‌ها از نرم‌افزار تلفن همراه طاقچه (نرم‌افزار دانلود کتاب الکترونیکی و صوتی) استفاده کنند.
 
جوایز
20 جایزه 15 میلیون ریالی (ویژه دانشجویانی که در سطح سه شرکت کردند)
30 جایزه 10 میلیون ریالی (ویژه دانشجویانی که در سطح یک و دو شرکت کردند)
40 جایزه 5 میلیون ریالی (برای همه شرکت‌کنندگان)
100 جایزه یک میلیون ریالی (برای همه شرکت‌کنندگان)
 
قرعه‌کشی در تاریخ 29 فروردین ماه 1399 از طریق صفحه رسمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان  و در اینستاگرام  به نشانی @nahadaizu برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها