چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
دسترسی رایگان به ۱۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدسی

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد مردم برای خرید کتاب در کتاب‌فروشی‌ها و ترویج کتاب‌خوانی اقدام به تسهیل در دسترسی آثار منتشرشده خود کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با شیوع ویروس کرونا در کشور و با توجه به فراغتی که ایجادشده،  به‌ منظور جلب نظر مردم و به طور ویژه پژوهشگران و محققین و همچنین کاهش تردد آن‌ها برای خرید کتاب در کتاب‌فروشی‌ها و ترویج کتاب‌خوانی اقدام به تسهیل در دسترسی آثار منتشر شده خود کرده است.

برای همین مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس بر آن شده است تا فایل پی.دی.اف (PDF) ۱۳۰ عنوان از کتاب‌های خود را به‌صورت رایگان در اختیار مردم بزرگوار کشور قرار دهد.

این کتاب‌ها شامل کتاب‌های پژوهشی هستند که در حوزه‌های تاریخ شفاهی فرماندهان در دوران دفاع مقدس، روزشمارها، اطلس‌ها، کتب نبردی، مطالعات اجتماعی و آثار ترجمه‌ای هستند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این
آثار به تارنمای مرکز به آدرس http://www.defamoghaddas.ir/portal/page/۵۴  مراجعه کنند. امید است در ایام نوروز و در روزهای کرونایی در خانه بمانیم و با خواندن کتاب از اضطراب این روزها بکاهیم و همه شهروندان از چالش به وجود آمده به‌عنوان یک فرصت برای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتاب‌خوانی به‌ویژه در حوزه دفاع مقدس، استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها