دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
اهداء یک میلیون جلد کتاب به یک میلیون دانش‌آموز

به‌دنبال شيوع بيماری كرونا و تعطيلي مدارس یک میلیون جلد کتاب به ارزش بیش از پنجاه میلیارد تومان در تمام پایه‌های تحصیلی به یک میلیون دانش‌آموز توسط انتشارات گاج اهدا می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری كتاب ايران (ایبنا)، انتشارات گاج یک میلیون جلد کتاب را از طریق سایت خود در کمپینی ۱۰۰ روزه (از ۲۳ اسفند‌ماه ۹۸ تا ۳۱ خرداد ۹۹) اهداء خواهد كرد تا مسئولیت اجتماعی خود را در شرایط امروز شيوع بيماری كرونا در راستای تقویت و ارتقاء سیستم آموزشی انجام دهد.

ابوالفضل جوکار، مدیرعامل گاج درباره کمپین اهداء کتاب گفت: تصمیم گرفتیم یک میلیون جلد کتاب به ارزش بیش از پنجاه میلیارد تومان را در تمام پایه‌های تحصیلی، به یک میلیون دانش آموز اهداء كنیم.

وی افزود: هدف از این کار کمک به دانش‌آموزان در این روزهای سخت است و امیدوارم دانش‌آموزان بتوانند از این کتاب‌ها نهایت بهره را ببرند و از برنامه تحصیلی خود باز نمانند.

جوکار افزود: گاج نزدیک به ۲سال است که فعالیت های خود را بر بستر آنلاین عرضه می‌کند و در این راستا ۲ اپلیکیشن و وب سایت www.gajmarket.com و www.gajino.com را خلق کرده که گاج مارکت؛ فروشگاه آنلاین کتاب و نوشت‌افزار است.
 
به گفته وی، همچنين هدف گاجینو؛ آموزش آنلاین شامل کتاب، فیلم درسی، آزمون آنلاین و... است که هر دو محصول در این روزهای سخت کرونایی بسیار کاربردی است.

انتشارات گاج همچنين در ۲۴ آبان‌ماه ۹۸ نیز به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی ۱۵۰/۰۰۰ جلد کتاب را به ارزش ۹میلیارد تومان به خانه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اهدا به کتابخانه‌های سراسر کشور تحویل داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها