دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۱
توزيع رايگان «آيين زندگي» بين خانواده‌هاي تهراني

ريیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از توزيع کتاب آيین زندگی با شمارگان يك ميليون و 500 هزار نسخه‌ در هفته كتاب بین خانواده‌های شهر تهران خبر داد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري تهران، احمد نوریان، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، با حضور در مرکز نظارت همگانی 1888 با اعلام اين خبر، گفت: ابعاد کارهای فرهنگی و اجتماعی شهرداري در زمینه‌های کمی و کیفی افزایش یافته و از طرفی توسعه زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی نیز در شهر بیشتر شده است و از آنجا که این اقدامات جایگاه خود را در شهر پیدا کرده‌اند، جزو انتظارات مردم شده تا اگر جایی مشکلی وجود داشت، با ما تماس بگیرند و آن‌ را مطرح کنند .

وي با بیان این که نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری رشد داشته است، افزود: با تغییر رویکرد سازمان، علاوه بر مراکز ثابت، فعالیت‌های میدانی مانند خانه‌های فرهنگ سیار در محلات محروم، اردوها و فرهنگ‌سراهای موقت، خیایان‌های هنر و ... افزایش یافته است.

نوریان افزود: سال گذشته جشن تجلیل از شهروندان ایده پرداز را برگزار کردیم و کتاب شهروندان ایده پرداز نیز توسط فرهنگ سرای تفکر در دست چاپ است و همچنین نسخه جدید بانک ایده‌ها نیز در دست طراحی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط