دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
نسخه الکترونیکی «دور شو ای ویروس بدجنس!» در ایران

کتاب «دور شو ای ویروس بدجنس!» که در روزهای اخیر از سوی یک ناشر چینی درباره ویروس کرونا منتشر شده، از سوی انتشارات طوطی ترجمه و به‌صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گروهی از نویسندگان چینی براساس تجربیاتی که در مدت درگیری با ویروس کرونا به‌‌دست آورده‌اند، کتابی درباره‌ این ویروس با تصویرگری نای هویی نوشته‌اند. در این کتاب همه‌ چیزهایی که باید درباره‌ ویروس کووید 19 بدانیم ازجمله اینکه این ویروس از کجا پیدایش شد و چطور باید با آن مبارزه کرد؟، توضیح داده شده است.
 
ناشر چینی این کتاب که پیش از این کتاب «پر» را منتشر کرده، این هدیه را برای طوطی فرستاده و طوطی بعد از خواندن «دور شو ای ویروس بدجنس!» تصمیم گرفت آن‌را به زبان فارسی ترجمه و به‌صورت کتاب الکترونیک منتشر کند.


انتشارات طوطی درباره کار صورت گرفته درباره این کتاب خطاب به مخاطبان به‌ویژه مخاطبان کودک نوشته است: «مسئولیت اجتماعی طوطی حکم می‌کند در آگاهی‌بخشی به جامعه کوشا باشد و در این دوره‌ حساس، از اضطراب و نگرانی خانواده‌ها و کودکان بکاهد. پس این عیدی طوطی را با ترجمه‌ فروغ فرجود می‌توانی از وبگاه یا کانال تلگرام طوطی tutibooksir@ دانلود کنی و برای همه‌ دوستانت بفرستی. طوطی آرزو می‌کند با رعایت نکات بهداشتی به کمک هم این بیماری سخت‌جان را شکست بدهیم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها