یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
نشست مجازی «آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی» برگزار می‌شود

انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، نشست مجازی «آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، نخستین دوره از دوره‌های آموزش مجازی  انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی با عنوان «آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی»   سه‌شنبه، بیستم اسفند ۱۳۹۸، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور حمید حاج اسماعیلی، کارشناس‌ارشد کارآفرینی و روابط کار  برگزار خواهد شد.

محدودیتی برای ثبت‌نام در این دوره برای هیچ‌یک از اعضای جامعه نشر وجود ندارد. استفاده از فناوری آموزش مجازی (وبینار - دوره غیرحضوری) در این دوره‌ها، علاوه بر گسترش آموزش به اقصی نقاط کشور، از اتلاف وقت به‌خصوص در شرایط موجود، پیشگیری خواهد کرد.

مبلغ ثبت‌نام این دوره ۵۰ هزار تومان است. اعضای انجمن از ۵۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند. ناشران علاقه‌مند برای ثبت‌نام به نشانی https://webinar24.ir/register مراجعه کنند.

روش وبینار با توجه به گستردگی مخاطبان از اقصی نقاط کشور بلکه جهان، روش بسیار کارآمد و مورد استقبال در مراکز علمی و دانشگاهی است. 

در این روش، سخنران و استاد با مخاطبان در ارتباط مستقیم هستند؛ به‌عبارت دیکر  می‌توانند صدا و تصویر وی را از طریق کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه ملاحظه کنند و به‌صورت آنلاین پرسش و پاسخ داشته باشند.

همکاران علاقه‌مند می‌توانند از طریق نشانی https://webinar24.ir/register/item/19
بعد از ثبت‌نام در تاریخ و ساعت مقرر در کلاس شرکت کنند؛ البته بعد از پایان هر جلسه  امکان مراجعه چندباره به فایل ضبط شده وجود دارد. برای اعضای انجمن 50 درصد تخفیف در هزینه ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها