سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی درگذشت جعفر کاظمی

در پی عروج ناگهانی جعفر کاظمی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، فقدان این امیر فداکار ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در پی عروج ناگهانی جعفر کاظمی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، فقدان این امیر فداکار ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت یکی دیگر از فعالان عرصه تولید و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مرحوم جعفر کاظمی، موجب تأثر و تألم خاطر عموم نویسندگان، پژوهشگران، هنرمندان و فعالان این عرصه گردید.

جعفر کاظمی ازجمله نویسندگان حوزه دفاع مقدس و مؤلف کتاب‌هایی چون «اکیپ حاج هادی» و «نیمکت‌های سوخته» بود و حدود ۴ سال نیز نمایش مدافعان حرم را کارگردانی می‌کرد. این مؤلف و هنرمند چندی بود که به دلیل بیماری آنفولانزا در بیمارستان بستری بود، اما به دلیل مشکل حاد تنفسی و عفونت ریه صبح روز ۱۲ اسفندماه درگذشت.
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، فقدان این پژوهشگر هنرمند را به خانواده بزرگوارش و عموم علاقه‌مندان به معارف حوزه دفاع مقدس تسلیت عرض نموده و از قادر متعال برای وی علو درجات و برای بازماندگان ایشان عزت، سعادت و سربلندی مسئلت می‌نماید.
روحش شاد و یادش گرامی باد.»
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها