دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
عرضه «دماغ مترسک» در بازار کتاب

کتاب «دماغ مترسک» نوشته مجید راستی از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش، کتاب «دماغ مترسک» با زبان قصه برای کودکان زیر ۶ سال به داستان تخیلی دروغ و دماغ می‌پردازد.

گروه سنی «ب» سال‌های آغاز دبستان (کلاس‌های اول، دوم و سوم) است که سن مهمی برای فراگیری کودکان محسوب می‌شود؛ این کتاب جزو تازه‌ترین آثار کودکانه انتشارات سروش است.

مجید راستی از سال 1359 همکاری خود را با گروه کودک شبکه یک بعنوان عضو طرح و برنامه­ و نویسنده را شروع کرد و در سال 62 با رفتن به شبکه دو، گروه کودک به‌طور رسمی راه‌اندازی و مدیر گروه شد. وی طراحی و نگارش برنامه‌های گوناگونی از جمله، ماجراهای علی کوچولو، دوقلوها، پونه و پوریا و.... و فیلم‌نامۀ انیمینش­های حکایت­‌های سعدی، یک اتفاق ساده و چندین برنامۀ دیگر را تا سال 88 بر عهده داشت. اکنون بیش از 16سال است که در انجمن نویسندگان کتاب کودک و نوجوان عضو فعال و ثابت است. وی غیر از نویسندگی در حوزۀ ادبیات کودک، در حال حاضر سردبیری مجله رشد کودک  را نیز برعهده دارد.

چاپ اول این اثر در 20 صفحۀ خشتی رنگی مصور، شمارگان 1.000 نسخه و با قیمت 12.000 تومان از سوی انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها