دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
هیئت ‌داوران جشنواره «نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت» معرفی شدند

مجتبی عوض‌زاده دبیر دائمی جشنواره ملی «نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت» در احکامی هیئت‌داوران و ناظر هیئت‌داوران ششمین جشنواره ملی «نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت» را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ایران تئاتر امیر دژاکام؛ نویسنده، کارگردان، بازیگر و مدرس دانشگاه، رحمت امینی؛ نویسنده، کارگردان، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، میرعلیرضا دریابیگی؛ کارگردان، بازیگر، پژوهشگر و مدرس دانشگاه و رضا بهارلو؛ کارگردان، بازیگر، طراح و مدرس دانشگاه به‌عنوان ناظر هیات داوران این دوره منصوب شدند.

متن حکم انتصاب به این شرح است:
هنرمند گرانمایه

نظر به حضور ارزشمندتان در حوزه هنر نمایش و تلاش‌های پر ثمر شما در تدریس و پرورش هنرمندان این دیار و با آگاهی کامل از اخلاق مداری و دغدغه کشف و بها دادن به استعدادهای نو در وجود شما، بدین وسیله بنا به این حکم مسئولیت خوانش و بررسی نمایشنامه‌های ششمین جشنواره ملی «نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت» به جنابعالی محول می‌گردد. انتظار داریم به یاری جنابعالی آثار برگزیده و شایسته تقدیر در زمان مشخص شده به دبیرخانه جشنواره معرفی شوند.

موفق باشید/ مجتبی عوض‌زاده/ دبیر دائمی جشنواره ملی «نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت»
 
زمان معرفی آثار برگزیده و نمایشنامه‌نویسان قابل تقدیر در اسفند ماه سال جاری و هم زمان با ولادت حضرت امام علی (ع) خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها