یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
«گروفالو» جولیا دونالدسون به چاپ چهاردهم رسید

کتاب «گروفالو» به نویسندگی جولیا دونالدسون از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از چاپ هفتم به چهاردهم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «گروفالو» که با ترجمه‌ آتوسا صالحی منتشر شده است داستان موجودی عجیب و غریب با عاج، ‌پنجه و دهان ترسناک است. موش کوچولو قرار است به دیدن این موجود عجیب برود و در بین راه از دیگر حیوانات نیز دعوت می‌کند تا همراه او باشند ولی سایرین با توجه به توصیف‌هایی که از گروفالو می‌شنوند از این تصمیم منصرف می‌شوند.
 
در بخشی از این کتاب که در سال‌های گذشته و بر اساس آمار کتاب‌خانه‌های کانون سراسر کشور به یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های کودک تبدیل شد، می‌خوانیم: «این دیگر چه جور جانوری است، با این پنجه‌های ترسناک و دندان‌های ترسناک و پوزه‌ ترسناک. زانوهای قلنبه قلنبه و ناخن‌های برگشته و یک زگیل سمی نوک دماغش. چه چشم‌های نارنجی و زبان سیاهی دارد. پشتش هم که پر است از یک عالمه تیغ بنفش.»

این اثر که تصویرگری آن را اکسل شفلر بر عهده داشته است، در ۲۸ صفحه و با قیمت ۱۴هزار تومان در اختیار مخاطبان بالای ۴ سال قرار گرفته است.

«گروفالو» با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. پیش‌تر نیز ۶۷هزار و ۵۰۰ نسخه از این کتاب به چاپ رسیده است.

بر اساس این کتاب نمایشی نیز از سوی کانون تولید و در تهران و استان‌های مختلف کشور اجرا شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

نام این اثر در عین‌حال به همراه ۱۵ کتاب دیگر از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بین ۵۰ اثر معرفی شده از سوی چهارمین جشنواره کتاب‌خوانی «دانایی و توانایی» نیز به‌چشم می‌خورد.

انتشارات کانون در سیاست‌های جدید خود چاپ‌های متعددی از کتاب‌هایش را هم‌زمان عرضه می‌کند که کتاب گروفالو نیز در این زمینه با هشت چاپ مختلف، روانه بازار کتاب شده و به چاپ چهاردهم رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها