شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
نمایش کتاب با موضوع طبیعت در «آیین هستی»

در آستانه سال نو نمایشگاهی از کتاب‌های منتخب، با موضوع طبیعت با عنوان «آیین هستی» در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در نمایشگاه «آیین هستی» ٦٣ عنوان کتاب کودک و نوجوان با موضوع طبیعت  شامل ٤٨عنوان کتاب فارسی و ١٥عنوان کتاب غیرفارسی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب‌های «گنج دانش»، «طبیعت»، «دانش‌نامه گیاهان عجیب»، «باغ وحش عزیز من»، «can We save the Tiger?»، «I’Herbier Uast»، «and then it’s spring» و «ANIMAUX» از جمله آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه «آیین هستی» کتابخانه مرجع کانون است.

این نمایشگاه از اول اسفند ۱۳۹۸ تا پایان فروردین ۱۳۹۹ به جز روزهای تعطیل از شنبه تا چهارشنبه ۸ صبح تا ۱۶ عصر پذیرای علاقه‌مندان است.

همچنین در کنار این نمایشگاه گزیده‌ای از کتاب‌های با موضوع طبیعت ویژه بزرگسالان نیز در قالب نمایشگاه رومیزی در کتابخانه مرجع کانون برپا شده است.

این کتابخانه هر ماه منتخبی از آثار خود را به مناسب‌های مختلف در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴، ساختمان شهید ملک‌شامران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها