چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
برگزاری مسابقه کتابخوانی «از علی (ع) به مالک» در فرهنگسرای گلستان

مسابقه کتابخوانی «از علی (ع) به مالک» به مناسبت عید ولادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) یکم تا نوزدهم اسفندماه در فرهنگ سرای گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، سوالات این مسابقه براساس کتاب «آن است شیوه حکومت فرمان امام علی(ع) به مالک اشتر» ترجمه سیدمهدی شجاعی طراحی شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های منطقه 8، کتابخانه فرهنگ سرای گلستان یا لینک https://b2n.ir/947436 کتاب یا سوالات مسابقه را تهیه کنند .
شرکت کنندگان این مسابقه حداکثر تا 19 اسفند ماه مهلت دارند از ساعت 8 تا 20 پاسخنامه های خود را به‌صورت حضوری تحویل دهند یا از طریق پست الکترونیکی کتابخانه گلستان به نشانی ketabkhaneh.golestan@yahoo.com ارسال کنند.

این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، ارتقای سطح دانش شهروندان برگزار می‌شود و به برگزیدگان نیز به رسم یادبود جوایز نفیس و ارزنده ای اهدا می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند یا با شماره تلفن  77826475 تماس  بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها