سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
نشست صدسال آموزش عالی فلسفه در ایران برگزار می‌شود

نشست صدسال آموزش عالی فلسفه در ایران و مراسم نکوداشت یحیی مهدوی در خانه اندیشمندان علوم انسانی در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به همت گروه فلسفه خانه اندیشمندان علوم انسانی با همکاری دانشگاه تهران، دبیرخانه جایزه فارابی و مرکز نشر دانشگاهی نشست صدسال آموزش عالی فلسفه در ایران و مراسم نکوداشت یحیی مهدوی در خانه اندیشمندان علوم انسانی در ایران برگزار می‌شود.

سخنرانان این نشست رضا داوری اردکانی، غلامرضا اعوانی، غلامعلی حداد عادل، محسن جوادی و احمد مسجد جامعی هستند.

دبیری علمی این نشست هم مالک شجاعی جشوقانی به عهده دارد. نشست صدسال آموزش عالی فلسفه در ایران روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۱۶ در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    کلا کلید تمام مراسمات فلسفی کشور را بدهند به آقای جشوقانی بعد یک صلوات بفرستند قالش کنده بشه بره! قانون همه یا هیچ فرهنگی در کشور! به این میگویند رکود در چرخش نخبگان. رویه ای که خود ایبنا مبتلا بهش است. فقط راست و حسینی به لیست افرادی که باهاشون مصاحبه می کنید یا کتابشان را معرفی کنید نگاهی بیندازید. اشکالی نداره سیستم مریض تمام اجزاء اش مریض است
    • الهام عبادتی ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
      دوست عزیز خبرگزاری ایبنا تمامی اخبار حوزه کتاب را از هر مجموعه با هر گرایش و هر امکاناتی منتشر می کند. دایره مصاحبه با مولفان و محققان هم در سرویس علوم انسانی بسیار گسترده است اگر یه نگاه منصفانه داشته باشید و روزانه صفحه را چک کنید می بینید که ایبنا با مولفان جوان و پیشکسوت از جریان های مختلف مصاحبه می‌کند. آخرین باری که خود آقای جشوقانی با ایبنا مصاحبه داشته رو نگاه کنید متوجه نقض حرف خود می شوید! اما اینکه ایشان دبیر نشست‌های مختلف است اساسا به خبرگزاری مربوط نمی شود بلکه اینجا صرفا وظیفه اطلاع رسانی اخبار را بر عهده دارد. چنانچه ایبنا اخباری از فردی را منتشر نکرد، داعیه شما درست است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها