سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
بیست و یکمین نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان از 3 تا 9 اسفند برگزار می‌شود

بیست و یکمین نمایشگاه کتاب استان با حضور ناشران برتر کشوری از 3 تا 9 اسفندماه سال جاری در محل سایت جدید نمایشگاه‌های زاهدان واقع در جاده چشمه زیارت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، علی‌ زینی‌وند، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در نشست برنامه‌ریزی بیست و یکمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان گفت: همه رویدادهای فرهنگی و به‌ویژه نمایشگاه کتاب از ضروریات استان جهت بازنمایی تصویر معرفی شده از این استان است.

وی ادامه داد: برخی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی خاص این استان نیستند و در همه جای کشور حتی بیشتر از این استان وجود دارد؛ اما با نمایش رسانه‌ها به نام و با لباس محلی مردم این استان، این منطقه و مردمان آن مظلوم واقع شده‌اند لذا تلاش در راستای تغییر این نگاه ضرورت دارد.

زینی‌وند با بیان اینکه نمایشگاه کتاب همچنین فرصتی برای انتقال مبانی و اصول انقلاب اسلامی به نسل جوان و بازدید کننده‌هاست، افزود: کلیدواژه‌های انقلاب ما هر روز نو می‌شوند و دستگاه‌های متولی از جمله اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و واحدهای فرهنگی دستگاه‌های امنیتی بایستی اهداف این کلیدواژه‌ها را به‌نحو شایسته برای آحاد جامعه تبیین کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: گفتمان راهبردی و ارزشمند مقام معظم رهبری در مواجهه با مسائل مختلف داخلی و خارجی، بیانیه گام دوم انقلاب و مکتب رهبران و شهدای محور مقاومت اسلامی می‌تواند در قالب تولید محتوای گرانمایه به صورت بروشور و تراکت در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان گفت: انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای مهم کشور است لذا با وجود آمادگی کامل در استان، امیدواریم با مشارکت حداکثری، حضور مردم و همت دست اندرکاران انتخابات باشکوهی را برگزار کنیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها