سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
دفتر نخست «رادی نامه» منتشر شد

دفتر نخست رادی نامه به کوشش بهزاد صدیقی و با حمایت نشر عنوان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، در آستانه برگزاری این رویداد فرهنگی- هنری، دفتر نخست «رادی‌نامه» شامل پنج تک‌گویی بر اساس آثار اکبر رادی با آثاری از محمد چرمشیر، ابراهیم پشت‌کوهی، مهدی میرباقری، مژگان خالقی و مهسا طالبی‌رستمی که به سفارش دومین جشنواره تئاتر رادی نوشته شده، در قالب یک کتاب منتشر شد. اغلب رویدادهای این آثار مرتبط با وقایع اجتماعی انسان معاصر است که در شهر زندگی کرده و داستان آنها در شهر اتفاق افتاده و دنبال می‌شود.
 
محمد چرمشیر، ابراهیم پشت کوهی، مهدی میرباقری، مژگان خالقی و مهسا طالبی رستمی، نویسندگان پنج تک گویی یاد شده هستند.

دفتر نخست «رادی نامه» با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و با حمایت نشر عنوان با شمارگان 300 نسخه منتشر شده که به زودی در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد.

دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی  با دبیری بهزاد صدیقی از ۳۰ بهمن ماه تا ۳ اسفند ماه ۱۳۹۸ با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و مشارکت شورای اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و با حمایت فرهنگسرای سرو، مجموعه تئاتر شهر، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو (رادیو نمایش)، عمارت نوفل لوشاتو و شرکت تبلیغاتی جارچی در تهران برگزار می شود.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها