شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
بسته کتابشناسی «گوهر تابناک نبوت» برای کودکان و نوجوانان

همز‌مان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگداشت مقام زن و روز مادر، بسته کتابشناسی با موضوع دخت پیامبر اکرم (ص) از سوی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) برای مطالعه به کودکان و نوجوانان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی به‌نشر، انتشارات آستان قدس رضوی در سالروز میلاد با برکت حضرت زهرا(س)، گوهر تابناک نبوت، به معرفی و بررسی آثار منتشر شده در حوزه زندگی‌نامه، احادیث، سروده‌های فاطمی و... به منظور شناخت و الگوگیری از سبک و سیره زندگی پرافتخار این بانوی بهشتی می‌پردازد.

کتاب «پیراهن دوستی» شامل هشت قصه از زندگی حضرت زهرا(س) از تازه‌ترین آثار حوزه ادبیات دینی به‌نشر است که روایت داستان‌هایی کوتاه از کودکی تا شهادت این بانوی بزرگوار است.

این اثر به قلم مسلم ناصری و برای گروه سنی «ج» و «د» در قالب «کتاب‌های پروانه» برای نوجوانان منتشر شده است.

«پیراهن دوستی» یکی از عناوین مجموعه «هشت قصه از زندگی معصومین» است که نویسنده در این اثر هشت قصه با عناوین «پیراهن دوستی»، «گرده‌های طلایی نان»، «اشکی بر زخمی»، «یادگاری»، «باران مروارید»، «گردنبند»، «خالی، اما پر از آفتاب» و «اذان ناتمام» را نگارش کرده است.

کتاب «پیراهن دوستی» ذیل بسته برنامه‌های ریحانه آستان قدس رضوی به عنوان منبع اصلی سومین دوره مسابقه کتابخوانی «ریحانه» در نظر گرفته شده است که از سوی انتشارات به‌نشر در بازه زمانی ایام شهادت تا ولادت حضرت زهرا(س) در حال برگزاری است.

«یک نفر تو را دوست دارد» عنوان دیگر مجموعه انتشارات به‌نشر است که همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن برای مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب معرفی می‌شود. در هر جلد از این مجموعه 12 حدیث از ائمه معصومین (ع) برای نوجوانان بیان شده است.

علی باباجانی نویسنده این اثر در یکی از عناوین این مجموعه روایتگر داستان‌هایی برگرفته از احادیث حضرت فاطمه(س) برای نوجوانان است.

«عروس مهربان» عنوان دیگر اثری است که از مجموعه «قصه‌های شیرین از زندگی معصومین» در بازار کتاب قرار دارد. مسلم ناصری در این کتاب که در گروه «کتاب‌های پروانه» انتشارات به‌نشر منتشر شده است، قصه‌هایی از زندگی حضرت فاطمه (س) را روایت می‌کند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها