یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۶
دانشنامه امام رضا (ع) بر روی پایگاه حوزه قرار گرفت

در آستانه با میلاد ثامن الحجج(ع) دانشنامه امام رضا (ع) شامل مقالات و گزیده كتاب‌هايي درباره امام هشتم(ع) بر روی پایگاه حوزه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، سید علی طباطبایی، مدیر اجرایی پایگاه حوزه با بیان این که این دانشنامه به همت پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تهیه شده است، گفت: این دانشنامه با 219 مطلب متنوع شامل مقاله، گزيده کتاب، پرسش و پاسخ و چکيده پايان‌نامه در قالب 14 نمایه اصلی و 11 نمایه فرعی بر روی پایگاه حوزه نت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: معرفی نور، فضائل و کرامات امام رضا(ع)، شهادت امام، آموزه‌ها و آثاری و سیره امام(ع)، برکات حضور و زیارت اما(ص)، تاریخچه اماکن مربوط به امام(ع)، پرسش و پاسخ، امام(ع) در آینه هنر و ادب و کتاب‌شناسی امام(ع) و امام رضا(ع) در رسانه و اینترنت، از جمله نمایه‌های اصلی این دانشنامه به حساب می‌آید.

وی با اشاره به نمایه‌های فرعی این دانشنامه افزود: دهه کرامت، فرهنگ نماز در سیره امام(ع)، امام رضا(ع) و تربیت فرزندان، قطره‌ای از علوم رضوی، باور مهدی در کلام رضوی، موضع گیری‌های سیاسی امام(ع)، بازتاب انوار وحی در گفتار پیشوای هشتم و شمیم ولایت، از جمله نمایه‌های فرعی این دانشنامه است. 

علاقه‌مندان استفاده از این دانشنامه می‌توانند به نشاني اینترنتی http://www.hawzah.net/Hawzah/Subjects/Subjects.aspx?id=4928 مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط