یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
​کتاب «تاریخچه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «تاریخچه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» و فاز اول سایت جامع جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مراسم رونمایی از «تاریخچه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» که به مرور این رویداد هنری از دوره اول تا سی‌وهفتم می‌پردازد و همچنین فاز اول سایت جامع جشنواره یکشنبه 20 بهمن با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی، دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و جمعی از هنرمندان تئاتر برگزار می‌شود.
 
پدیده آورنده کتاب «تاریخچه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» تقی اکبرزاده است که در آن به معرفی هر دوره جشنواره، نمایش‌های اجرا شده، برگزیدگان و دیگر جزییات می‌پردازد.
 
سایت جامع و دو زبانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز شامل جزییات 37 دوره برگزاری این رویداد هنری است و مخاطبان، هنرمندان ایرانی و غیرایرانی می‌توانند از طریق آن به اطلاعات موردنیاز خود درباره جشنواره تئاتر فجر دسترسی داشته باشند.
 
مراسم رونمایی از کتاب «تاریخچه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» و فاز اول سایت جامع جشنواره بین‌المللی تئاتر یکشنبه 20 بهمن ساعت 15:30 در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها