دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
«شعر نوجوان، نیازها و ذائقه‌ نسل امروز» بررسی می‌شود

نشست علمی تخصصی «شعر نوجوان، نیازها و ذائقه‌ نسل امروز» سه‌شنبه ۱۵ بهمن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نشست علمی تخصصی «شعر نوجوان، نیازها و ذائقه‌ نسل امروز» از سلسله نشست‌های «فراسو» است که با حضور مصطفی رحماندوست، ساعد باقری، بیوک ملکی و آتوسا صالحی شاعران حوزه شعر نوجوان برگزار خواهد شد.

در نشست «شعر نوجوان، نیازها و ذائقه‌ نسل امروز» مراسم نکوداشت بیوک ملکی شاعر نام‌آشنای حوزه شعر نوجوان نیز برپا می‌شود.

بر اساس این خبر، در نشست‌های‌ تخصصی علمی، فرهنگی، ادبی و هنری «فراسو» محورهایی از قبیل «کودکان امروز چگونه کودکی می‌کنند»، «آموزش برای کودکان باید چگونه باشد»، «چگونه کودکی‌مان را جا گذاشتیم؟»، «چرا برخی بزرگسالان امروز با دریغ و حسرت به دوران کودکی‌شان می‌اندیشند» و... بررسی می‌شود.

بر همین اساس کارشناسان و مربیان کانون، اولیای تربیتی و سایر علاقه‌مندان تعلیم و تربیت در حوزه کودک و نوجوان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.form.kpf.ir برای حضور در این نشست ثبت‌نام کنند.

همچنین مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور که امکان استفاده از نشست را به شکل حضوری ندارند، می‌توانند از طریق وب‌کنفرانس و سامانه آموزشی «ایده» کانون در دوره‌ها شرکت کنند.

یادآوری می‌شود این نشست از ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها