سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۶
نشریه «اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی» در ایستگاه یازدهم

یازدهمین شماره ماهنامه 2 زبانه «اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی» با موضوع «ابرداده‌ها و اهمیت آن در سازماندهی و بازیابی اطلاعات» منتشر شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، صفحات این نشریه به اخبار مختلفی در حوزه‌ کتاب و کتابداری در داخل و خارج کشور اختصاص دارد که ازمطالب اين نشريه می‌توان به وضعیت کتاب و کتاب‌خوانی در روسیه، گشایش مرکزی فرهنگی در شهر دلتای ایالت کولورادو، 100 سالگی کتابخانه مدرسه‌ای در منطقه نیوجرسی آمریکا و حضور نوجوانان در نقش راهنما در کتابخانه‌ها اشاره کرد.

در بخش مقالات نیز، مقاله‌‌هایی با عناوین «تفصیلی بر 4 زبان نشانه‌گذاری»، «مدیریت کیفیت فراگیر در مراکز اطلاع‌رسانی»، «ابرداده‌ها و اهمیت آن در سازماندهی و بازیابی اطلاعات»، «جهانی سازی و جامعه اطلاعاتی»، «ارزیابی قابلیت‌های بازیابی اطلاعات در نرم‌افزارهای قرآنی» و ... ارایه شده است.

گزارش‌، بخش دیگر این نشریه است که در آن توضیحات کاملی درباره مرکز تحقیقات کامپیوتری اسلامی ارایه و در صفحه معرفی کتاب نیز به عنوان آخرین بخش، کتاب «آشنایی با بانک‌های اطلاعاتی» معرفی شده است.

ماهنامه 2 زبانه «اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی» با موضوع اطلاع‌رسانی، خبری، آموزشی و پژوهشی به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی «مهرداد جان نثار حسینی» منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها