دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
سومین مسابقه کتابخوانی«ریحانه» برگزار می‌شود

سومین دوره مسابقه کتابخوانی «ریحانه» با محوریت شخصیت حضرت زهرا(س) در بازه زمانی ایام فاطمیه تا میلاد حضرت فاطمه (س) از سوی انتشارات به‌نشر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به‌نشر گفت: سومین دوره مسابقه کتابخوانی «ریحانه»، پس از تجربه برگزاری مسابقه‌های «ریحانه ۱» و «ریحانه ۲» در ایام فاطمیه سال‌های ۹۵و ۹۶ اینک در ایام فاطمیه سال ۹۸ با بسته برنامه‌های ریحانه آستان قدس رضوی و در فاصله بین ایام فاطمیه و میلا حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در این‌دوره کتاب «پیراهن دوستی (هشت قصه از زندگی حضرت زهرا(س))» از آثار جدید حوزه ادبیات دینی انتشارات به‌نشر به‌عنوان منبع اصلی مسابقه در نظر گرفته شده است.
 
مدیرعامل انتشارات به‌نشر گفت: مسابقه، در بازه زمانی اول تا ۳۰ بهمن و در دو بخش برگزار می‌شود. در بخش اول، علاقه‌مندان می‌توانند کتاب پیراهن دوستی را همراه کد قرعه‌کشی انحصاری با قیمت ۸ هزار تومان از فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر، سایر کتابفروشی های معتبر از سراسر کشور و یا سایت فروشگاه الکترونیکی به‌نشر خریداری و مطالعه کنند. مخاطبان می‌توانند سوالات مسابقه را همراه با راهنمای ارسال پاسخ از پایگاه اینترنتی www.behnashr.razavi.ir دریافت کنند.
 
سعیدی در ادامه گفت: ۸ کارت هدیه ۱۰۰هزار تومانی و ۸ بسته ویژه عفاف و حجاب برای برگزیدگان قرعه‌کشی بخش نخست این‌مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته شده است. کتاب‌دوستان برای شرکت در بخش دوم مسابقه، نیازی به خرید کتاب ندارند و فقط با انتشار یک بخش از محتوای کتاب «پیراهن دوستی» در اینستاگرام به‌صورت عکس، ویدئو، پادکست، تصویرسازی یا نقاشی همراه با هشتگ  #به_نشر و#پیراهن_دوستی و تگ صفحه انتشارات به‌نشر behtarinhaye_nashr در این بخش مسابقه شرکت می‌کنند. به برگزیدگان این بخش هم ۸ کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی اهدا می‌شود.
 
وی در پایان گفت: محدودیتی برای شرکت در بخش دوم وجود ندارد و صفحه اینستاگرام علاقه‌مندان، حتما باید به‌صورت عمومی قابل نمایش باشد که برگزیدگان از بین پست‌هایی که بیشترین لایک را داشته باشند، انتخاب می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها