یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
آغاز عرضه نسخه الکترونیکی کتاب‌های کانون در فروشگاه‌های اینترنتی

نسخه الکترونیکی کتاب‌های انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروشگاه اینترنتی طاقچه عرضه شده است و عرضه آن در فروشگاه فیدیبو نیز به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های کانون در حال حاضر و به‌مرور می‌توانند به نسخه الکترونیکی ۲۰ عنوان کتاب صوتی و ۲۵۰ عنوان کتاب انتشارات کانون دسترسی پیدا کنند. همکاری انتشارات کانون با فروشگاه کتاب‌های الکترونیکی «طاقچه» از اوایل آبان سال ۱۳۹۸ آغاز شده است.
 
در حال حاضر بیش از ۶۰ عنوان از این کتاب‌ها هم‌چون «زیبا صدایم کن» نوشته فرهاد حسن‌زاده، «زال و سیمرغ» نوشته مصطفی رحمان‌دوست، « بچه گروفالو» نوشته جولیا دونالدسون و ... روی سایت طاقچه منتشر شده است و به مرور تعداد آن افزایش پیدا خواهد کرد.
 
۲۰ عنوان کتاب‌ صوتی کانون مانند «کلاس پرنده» با صدای منصور ضابطیان، «میگل» با صدای سروش صحت، «تیستو سبز انگشتی» با صدای افسانه بایگان و... نیز به صورت کامل در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 
در عین حال به‌زودی همکاری فروشگاه کتاب الکترونیکی «فیدیبو» نیز با انتشارات کانون آغاز خواهد شد.
 
بر همین اساس در حال حاضر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برخی از کتاب‌فروشی‌های خود را در تهران و سراسر کشور در اختیار بخش خصوصی قرار داده است که این کتاب‌فروشی‌ها با عنوان یکسان «آفرینش» کتاب‌های چاپی و محصولات فرهنگی هنری کانون را در کنار دیگر محصولات فرهنگی عرضه می‌کنند.
 
همچنین فروشگاه‌های شهر کتاب و باغ کتاب تهران نیز کتاب‌های کانون را در قفسه‌های جداگانه‌ای در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها