پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
پیام مدیرعامل خانه كتاب به مناسبت درگذشت امیرکاووس بالازاده

مدیرعامل موسسه خانه کتاب در پی درگذشت امیر کاووس بالا زاده، روزنامه نگار و پژوهشگر کتاب پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب در پیامی  درگذشت امیر کاووس بالازاده، روزنامه نگار و پژوهشگر کتاب را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت نیکنام حسینی پور آمده است: « همکار گرامی موسسه خانه کتاب، استاد امیرکاووس بالازاده به رحمت ایزدی پیوست؛ استاد بالازاده افزون بر 4 سال (1380 تا 1384) با کتاب هفته، کتاب ماه تاریخ و جغرافیا و کتاب ماه هنر همکاری داشت. وی همچنین در اولین دوره جشنواره کتاب و رسانه به عنوان خبرنگار برگزیده حوزه کتاب انتخاب شد. 

زنده یاد بالازاده همچنین در انتشار 2 مجلد از مجموعه کتاب های مشاهیر نشر کتاب ایران با عنوان های «سید عبدالغفار طهوری» و «داود رمضان شیرازی» با موسسه خانه کتاب همکاری داشت و سال ها با ناشران گوناگون در مقام ویراستار و نسخه پرداز کتاب همکاری داشته است.

تدریس نمایش در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی و تالیف کتاب های گوناگون در حوزه تئاتر و‌ اسطوره شناسی از دیگر خدمات زنده یاد بالازاده است؛ یاد و نامش را گرامی می داریم و از طرف همکاران موسسه خانه کتاب به بستگان و دوستان معززش تسلیت می گوییم. یادش گرامی.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها