چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
رونمایی از کتاب برنده جشنواره بین‌المللی شعر یونان در تهران

کتاب مجموعه اشعار «تا ماه پر کشیدم» سروده سحر اژدم‌ثانی در تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب مجموعه اشعار «تا ماه پر کشیدم» سروده سحر اژدم‌ثانی با حضور علاقه‌مندان در تهران رونمایی می‌شود.

کتاب «تا ماه پر کشیدم» دومین مجموعه شعر سحر اژدم‌ثانی به سبک سپید سروده شده و توسط نشر «ایجاز» چاپ و منتشر شده است؛ بیشتر اشعار این مجموعه با مضمون صلح جهانی و چندین شعر اجتماعی، عاشقانه و حقوق زنان نیز در این مجموعه دیده می‌شود.

مراسم رونمایی از این اثر ادبی قرار است با حضور تعدادی از شخصیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و همچنین چندین سفیر کشورهای مختلف اروپایی در ایران، در ساعت 18 تا 20 روز جمعه 27 دی‌ماه جاری در تهران، خیابان پاسداران، بوستان 9، پلاک 119، طبقه همکف برگزار شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است. 

کتاب «تا ماه پر کشیدم» شامل 86 قطعه شعر است که به سبک سپید سروده شده‌ و مجید سعیدی عکس و بهرنگ نامداری گرافیک آن را بر عهده داشته‌اند. تاکنون دو شعر این مجموعه، دو جایزه ادبی جهانی را تصاحب کرده‌اند. 

سحر اژدم‌ثانی دانش‌آموخته رشته باستان‌شناسی از دانشگاه تهران، همچنین شاعر، ترانه‌سرا، موزیسین، عکاس و نویسنده نیز هست و دو کتاب مجموعه اشعار «فصل پنجم زمین» و «تا ماه پر کشیدم» که به سبک سپید سروده شده‌اند، از وی منتشر شده است و مجموعه «ترانه‌های انگلیسی» را نیز در دست انتشار دارد. اتحادیه جهانی عکاسی Global Photographic Union برای نخستین بار؛ سحر اژدم‌ثانی هنرمند عکاس ایرانی را به عنوان نماینده این مرکز هنر عکاسی در کشور معرفی‌ کرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها