دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
تشکیل دومین جلسه کمیته سرمایه انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۹۸

حیدری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کمیته سرمایه انسانی می تواند در ساماندهی نیروها نقش به‌سزایی در دستگاه‌های اجرایی ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین جلسه کمیته سرمایه انسانی وزارت متبوع در سال جاری با حضور لادن حیدری، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد.

در این جلسه در خصوص فوق‌العاده کارایی کارکنان، انتقال مدیران و کارکنان از استان‌ها به ستاد، انتقال به سایر دستگاه‌ها و نحوه حمایت کارکنان برای بازنشستگی و بازخریدی بحث و گفت‌و‌گو شد.
 
ازجمله وظایف کمیته سرمایه انسانی طراحی مدل و تدوین راهبردهای مدیریت سرمایه انسانی دستگاه و پیشنهاد آن به شورا برای تصویب، تدوین و راهبری استقرار نظام جامع آمار و اطلاعات نیروی انسانی دستگاه در بستر فناوری اطلاعات، طراحی و راهبری استقرار نظام برنامه‌ریزی نیروی انسانی دستگاه، استاندارد‌سازی کمیته نیروی‌ انسانی و تهیه برنامه ساماندهی نیروی انسانی دستگاه (کاهش نیروهای مازاد و تامین نیروهای موردنیاز) و پیشنهاد آن به شورا برای تصویب و همچنین  اتخاذ تصمیم برای جذب نیروهای مورد نیاز است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها