یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
​کنفرانس بین المللی هگل و آزادی برگزار می‌شود

سی و دومین کنفرانس بین‌المللی هگل و آزادی ژوئن ۲۰۲۰ در ورشو، لهستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سی و دومین کنفرانس بین‌المللی هگل و آزادی در روزهای ۲۳- ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ در ورشو، لهستان برگزار می‌شود.
 
در نگاه اول، موضوع این کنفرانس عمدتاً برای پژوهشگرانی که با فلسفه عملی هگل سر و کار دارند (نظریه حقوقی و سیاسی، فلسفه سیاسی و اجتماعی و زیبایی شناسی)، مورد هدف قرار گرفته است. اما با این حال شامل ارائه‌هایی که جنبه‌های مختلف درک هگل از آزادی در فلسفه عملی و تئوریک را در برمی‌گیرد نیز است.

برگزارکنندگان کنفرانس در پی پاسخ به این سوالات هستند: رابطه بین آزادی و تفکر چگونه قابل درک است؟ چیزی آزادی روح را تشکیل می‌دهد، که به نظر می‌رسد به عنوان موتور درونی اشکال پی در پی آگاهی و دانش درون پدیدارشناسی روح است؟ آیا آزادی در طبیعت وجود دارد یا فقط در حوزه فرهنگ به عنوان عنصر بسیار خاص خود است؟ از چه معنایی می‌توان تاریخ را توسعه آگاهی از آزادی دانست؟ مبانی انسان‌شناسی آزادی بشر چیست؟ مطابق با آن، آزادی در کار هنری چه نقشی دارد؟
 
علاقه‌مندان به مشارکت در کنفرانس می‌توانند آثار خود را به نشانی https://hegel۲۰۲۰.uw.edu.pl/abstract-submission-anmeldung ارسال کنند.
 
مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ است. برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://philevents.org/event/show/۷۶۳۷۴ مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها