سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
مسابقه مجازی کتابخوانی «مرا بخوان» در فارس فراخوان داد

فراخوان نخستین دوره مسابقه کتابخوانی مجازی «مرا بخوان» در کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، نخستین دوره مسابقه کتابخوانی اینستاگرامی «مرا بخوان» با دعوت از کتابخوانان فارسی و به منظور شناسایی هرچه بیشتر کتابخانه‌های عمومی، خدمات و منابع آن‌ها، جذب مخاطبان به مطالعه آثار برتر و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی با توجه به استقبال عموم از اینستاگرام در استان فارس برنامه ریزی شده است.

علاقه‌مندان در تمامی رده‌های سنی می‌توانند با انتخاب یک کتاب از منابع کتابخانه‌های عمومی و معرفی آن در قالب یک ویدئو در این رقابت حضور یابند؛ فایل ویدئویی ارسالی با کادر افقی و حداکثر 60 ثانیه باشد.

برای شرکت در این مسابقه، لازم است فایل ویدئوی معرفی کتاب ابتدا در صفحه اینستاگرام شرکت کنندگان با هشتگ #مرا_بخوان منتشر و سپس به صفحه رسمی اینستاگرام اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به نشانی (farslibrary) ارسال شود.

ذکر نام مخاطب و شهرستان و کتابخانه عمومی که شرکت‌کننده از آن کتاب دریافت کرده نیز در ابتدای معرفی الزامی است.

پست مربوطه در این مسابقه می‌بایست تا زمان اعلام نتایج قابل مشاهده باشد و حذف نشود.

مهلت شرکت در این مسابقه تا 30 بهمن ماه خواهد بود و داوری آثار نیز  1 تا 10 اسفندماه  ادامه پیدا می‌کند. آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این رویداد همزمان با ویژه برنامه سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اسفندماه برگزار خواهد شد.

یدآوری می‌شود، آثار ارسالی با توحه به معیارهای مسابقه ارزیابی می‌شود؛ دقت در انتخاب کتاب، تناسب منبع با گروه سنی شرکت کننده، خلاقیت در شیوه   معرفی  و استفاده از ایده‌های خلاقانه دارای اولویت امتیازدهی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها