شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
شهادت سردار سلیمانی نویددهنده شکست نهایی آمریکاست

محمدحسین رجبی‌دوانی در یادداشتی نوشته است: بی‌گمان شهادت سردار سلیمانی نوید دهنده شکست نهایی آمریکای جهان خوار در منطقه و خفت و خواری و تحقیر رژیم تبهکار و تروریست آمریکاست و همچنین زوال اسرائیل متجاوز است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمدحسین رجبی دوانی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی نوشت: شهادت سردار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی را به ساحت مقدس بقیة الله الأعظم امام عصر ارواحنا له الفداء و عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب آن حضرت رهبر معظم انقلاب حفظه الله تعالی و به همه مسلمانان تحت ستم جهان و مستضعفان سراسر دنیا و به خانواده بزرگ سلیمانی یعنی مردم ایران اسلامی و بویژه به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بالاخص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 
شهادت آن اسوه مقاومت و جهاد در آستانه شهادت اولین شهید ولایت، وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و در روز جمعه گوارای روح آن مرد بزرگ باد.
 
دشمن کور دل تصور کرده است که با به شهادت رساندن سردار بزرگ اسلام، سلیمانی، توانسته است به حرکت رو به رشد آزادی بخش جهان اسلام و دنیا آسیبی وارد کند.
 
اگر شهادت حضرت حمزه علیه السلام، سردار بزرگ رسول خدا و جعفر بن ابیطالب علیهما السلام، برای دشمنان اسلام پیروزی آورد، شهادت حاج قاسم سلیمانی هم برای دشمن چنین خواهد بود.
 
اما تاریخ نشان داد و سنت خداوند بر این قرار گرفت که جبهه حق با شهادت بزرگانش قدرتمندتر و نیرومندتر از قبل به مقابله با جبهه باطل بشتابد و پیروزی از آن او خواهد بود.
 
با وجود شهادت حضرت حمزه علیه‌السلام در جنگ با مشرکان و همچنین شهادت جعفربن ابیطالب علیهم‌االسلام در نبرد با کفار، امیرمؤمنان علیه الصلوة و السلام جای خالی آنها را چنان با قدرت و صلابت پر کردند که چیزی نگذشت فتح مکه و سقوط مشرکان حاصل یکچنین حماسه‌هایی بود.
 
حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز آیه شریفه و من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر، بود که با به تاسی به مولایش امیرالمؤمنین علیه السلام تمام عمر خود را در راه جهاد و مبارزه گذراند و در انتظار شهادت بود و قطعاً زبان حال او هنگام رسیدن شهادت فزت و رب الکعبه بود.
 
بیگمان شهادت آن رادمرد بزرگ نوید‌دهنده شکست نهایی آمریکای جهان خوار در منطقه و خفت و خواری و تحقیر رژیم تبهکار و تروریست آمریکاست و همچنین زوال اسرائیل متجاوز است، چرا که سقوط و نابودی یهود سرکش به فرموده امام صادق علیه السلام از علائم ظهور منجی عالم بشریت است که فرمود قوم یهود نضج می‌گیرند و دست به طغیان و فساد می‌زنند و کار آنها سخت بالا می‌گیرد ولی سرانجام به دست افراد با ایمان و بندگان با صلابت و شایسته خداوند نابود می‌گردند، بطوری که خانه به خانه آنها را دنبال می‌کنند.
 
این وعده الهی است که باید تحقق یابد و در پاسخ راوی که میپرسد این مردان با صلابت که یهود را خانه به خانه تعقیب می‌کنند کیانند؟
 
سه بار می‌فرماید هم والله اهل قم...
 
آیا این روایت مصداقش سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی که شهید سلیمانی آن را برای یک چنین روزی مهیا نموده است نیست؟
 
ان ربک لبالمرصاد…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها