چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
آغاز جلسات تفسیر موضوعی قرآن در دفتر آیت‌الله جوادی آملی

معاون امور فرهنگی و اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله جوادی آملی از برگزاری جلسات تفسیر موضوعی قرآن با محوریت «تفسیر تسنیم»، در دفتر وی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، حجت الاسلام امیرمیثم سعیدی با بیان اینکه جلسات تفسیر موضوعی قرآن با محوریت «تفسیر تسنیم»، در دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی برگزار می‌شود، گفت: «تفسير تسنيم»، جامع سه روش تفسيری «قرآن به قرآن» «قرآن با سنت» و «قرآن با عقل» است و همین ویژگی، موجب استفاده همه گروه‌های مردم از آن شده است.

معاون امور فرهنگی و اطلاع رسانی دفتر آیت الله جوادی آملی اضافه کرد: روش محوری تفسیر تسنیم، همان روش مرحوم آیت‌الله سیدمحمدحسین طباطبایی در تفسیر المیزان، یعنی تفسیر قرآن به قرآن است ولی در کنار آن از سنت و روایات پیامبر اسلام و اهل بیت (ع) و عقل نیز استفاده شده است که این موارد، جامعیت این تفسیر را بیشتر کرده است. 

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند مجلدات «تفسیر تسنیم» و سایر آثار آیت الله العظمی جوادی آملی را از مرکز فرهنگی و علمی دفتر این مرجع تقلید در تهران تهیه کنند تا با آمادگی بیشتری در کلاس‌های تفسیر موضوعی شرکت کنند.

سعیدی یادآور شد: این جلسات ویژه بانوان است و علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به دفتر آیت الله جوادی آملی واقع در تهران، خیابان مجاهدین اسلام، نرسیده به میدان شهدا، مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها