سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
شب شعر یلدایی در باغ کتاب

در آستانه شب یلدا و به همین مناسبت، محفل ادبی -هنری با عنوان «شب عاشقانه‌ها» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی باغ کتاب تهران، این محفل ادبی - هنری روز جمعه ۲۹‌ آذرماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در باغ کتاب تهران برپا می‌شود.
 
در این محفل، شاعرانی چون محمدرضا عبدالملکیان، مرتضی امیری‌اسفندقه، ناصر فیض، رضا نیکوکار، محمدسعید میرزایی، محمدمهدی سیار، محمدجواد آسمان، میلاد عرفان‌پور، مژگان عباسلو، اعظم سعادتمند، سیده‌ تکتم حسینی، افسانه غیاثوند، مریم آریان، مبین اردستانی، سعید پورطهماسبی، فاطمه فهیمی، المیراسادات شاهان، حسن صنوبری و ... حضور دارند و جمعی از آن‌ها شعرهای عاشقانه خود را برای حاضران می‌خوانند.
 
اجرای این برنامه را سعید بیابانکی برعهده خواهد داشت. همچنین آواز سروش بخشش، خواننده و سنتور احمد جعفری در این برنامه موسیقی عاشقانه را با شعر عاشقانه همراه خواهد کرد.
 
در خبر برگزاری «شب عاشقانه‌ها» عنوان شده است: یکی از اهداف اصلی این برنامه ارائه و رونمایی شکل فاخر و ارزشمندی از شعر عاشقانه و جذب مخاطب عمومی به سمت آن است؛ مخاطبی که روزانه با انبوه عاشقانه‌های ضعیف و مبتذل بمباران می‌شود. امری که باعث شده شعر عاشقانه در اذهان عمومی به نوعی شعر سطحی تقلیل پیدا کند و پیوندهای محکمش را با عاشقانه‌های درخشان ادبیات فارسی کمرنگ کند.
 
این برنامه نخستین برنامه «کانون شعر عاشقانه» باغ کتاب است که هرفصل یک‌بار در باغ کتاب برگزار شود. علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در زمان مشخص به باغ کتاب تهران واقع در میدان ونک، بزرگراه حقانی مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها