دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
اهمیت پژوهش برای کودک و نوجوان بررسی می‌شود

هشتادویکمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با موضوع «پژوهش برای کودک و نوجوان» روز ۲۵ آذر ۱۳۹۸ در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست جاوید سرایی؛ پزشک، پژوهش‌گر و مدرس کارگاه‌های آموزشی آمار و روش تحقیق به همراه اقبال قاسمی‌پویا؛پژوهش‌گر و مدرس دانشگاه حضور دارند.

بر اساس این خبر کارشناسان در هشتادویکمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در مورد موضوع‌هایی از جمله «در نقد آموزش و پرورش سنتی و ویژگی‌های آموزش جدید»، «تقویت نگاه پژوهشی»، «درک ماهیت پژوهش»، «سواد پژوهشی»، «آموزش پژوهش به مربیان»، «آموزش مهارت تفکر» و «تفکر انتقادی» سخنرانی می‌کنند.

بر همین اساس نشست «پژوهش برای کودک و نوجوان» ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، مجتمع شهید ملک شامران، پلاک ۲۴ برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود مجموعه نشست‌های «ترویج خواندن» دوشنبه‌ آخر هر ماه با حضور صاحب‌نظران حوزه کودک و نوجوان در محل این کتابخانه برگزار می‌شود و حضور همه علاقه‌مندان در این نشست‌ها آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها