شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
​سی و هفتمین طرح مبادله کتاب کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می‌شود

سی و هفتمین طرح مبادله کتاب کتابخانه حسینیه ارشاد از روز شنبه(30 آذرماه) تا روز جمعه (6 دی‌ماه) به مدت یک هفته در محل حسینیه ارشاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی کتابخانه عمومی حسینه ‌ارشاد، این نهاد فرهنگی برای پویایی مجموعه و تحقق برخی از اهداف خود در راستای اشاعه‌ فرهنگ کتابخوانی و ارتقاء سطح کیفی مطالعه‌ی علاقه‌مندان، برای سی و هفتمین بار متوالی اقدام به برگزاری طرح مبادله کتاب کرده‌است. این طرح هر شش ماه یکبار برگزار می‌شود و استفاده از این طرح برای عموم آزاد است.

علاقه‌مندان به این طرح، می توانند کتاب‌های بلااستفاده خود را که از لحاظ محتوایی و کیفی مناسب هستند، با کتاب‌های جدید کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد تعویض و یا مبادله کنند.

شایان ذکر است، کودکان و نوجوانان نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند و علاوه‌بر مبادله کتاب‌های خود با کتاب‌های کتابخانه، کتاب‌هایشان را با دیگر کودکان و نوجوانان حاضر در این مراسم تعویض کنند.
سی و هفتمین طرح مبادله کتاب از روز شنبه(30 آذرماه) تا روز جمعه (6 دی‌ماه) به مدت یک هفته در محل حسینیه ارشاد برگزار می‌شود.

لیست منابع کتابخانه که در این طرح قرار مورد مبادله قرار می‌گیرد، در سایت کتابخانه به آدرس  www.hepl.ir  بارگذاری شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها