پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
برگزاری اختتامیه هفتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج در جهرم

​اختتامیه هفتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه در جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دبیر هفتمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج با اعلام برگزاری اختتامیه هفتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج در آخرین پنج‌شنبه آذرماه سال جاری گفت: این اختتامیه با حضور داوران مطرح این دوره، چهره‌های شاخص ادبیات داستانی معاصر و تعدادی از مطرح‌ترین ناشران کشوری برگزار خواهد شد.

محمد بادپر با اشاره به اینکه متاسفانه امسال از نظر تامین بودجه‌های لازم با کمبودهای زیادی مواجه بودیم افزود: با این حال خوشبختانه حمایت‌های بی‌دریغ دکتر محمدرضا رضایی نماینده محترم مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی، همراهی و مساعدت آقای صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و همچنین‌ همراهی مهندس مهدی شفیعیان فرماندار محترم شهرستان جهرم و اعضای محترم شورای شهر و شهرداری جهرم بود که ما می‌توانیم مراسم اختتامیه را در موعد مقرر برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه ۷ نویسنده برتر از دید دوسالانه‌ نارنج در حوزه‌ داستان کوتاه معرفی خواهند شد به حضور نویسندگان مطرح کشوری در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت؛ خوشبختانه با توجه به استقبال بسیار زیاد نویسندگان از این دوسالانه از تمام استان‌های کشور و ۱۵ کشور خارجی، معتقدیم از این ظرفیت به نفع شهرستان جهرم باید به نحو احسن استفاده شود.

وی با اعلام ابنکه علاوه بر مراسم اختتامیه، در صبح روز پنج‌شنبه نیز نشست داستانی با حضور مطرح‌ترین نویسندگان کشور در نگارخانه‌ی تارونه برگزار خواهد شد یادآور شد: انتظار داریم تمام علاقه‌مندان داستان در شهرستان جهرم از این برنامه نهایت استفاده را ببرند.

بادپر با دعوت از تمام علاقه‌مندان برای حضور در مراسم اختتامیه تاکید کرد: خبرهای مربوط به دوسالانه علاوه بر سایت نارنج به نشانی www.dastannaranj.ir در صفحه اینستاگرام این دوسالانه نیز به نشانی dastan.naranj@ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها