سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
برگزیدگان کتاب سال ایلام 24 آذر معرفی می‌شوند

سومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، یکشنبه 24 آذرماه با حضور مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در هفته پژوهش برنامه‌های متنوعی از سوی معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام پیش‌بینی شده است که جایزه کتاب سال استان ایلام از مهمترین آنهاست.

یونس قیطانی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: روز شنبه 23 آذر ماه با حضور مرادی‌نیا مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از دفاتر انتشاراتی‌ها و کتابفروشی‌ها بازدید و عصر همان روز با اصحاب قلم، نویسندگان و ناشران بومی نشست صمیمانه‌ای برگزار خواهد شد.

وی افزود: سومین دوره جایزه کتاب سال نیز این دوره با مشارکت موسسه فرهنگی، هنری اقلیم هشت ایلام و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام روز یکشنبه بیست و چهارم آذرماه برگزار خواهد شد.

قیطانی محورهای سومین دوره کتاب سال استان را شامل آثار ایرانی و خارجی در حوزه ایلام‌شناسی، آثار پدیدآورندگان ایلامی در تمامی حوزه‌ها دانست و یادآور شد: هدف از برگزاری این دوره را حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و ناشران متعهد و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی اعلام کرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اضافه کرد: رونمایی از پوستر چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان، نشست نقد و بررسی کتاب، رونمایی از کتاب مجموعه اشعار شاعر توانمند ایلامی حشمت منصوری جشمیدی و... از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها