یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
جشنواره شعر دانشجویی به دانشگاه الزهرا رسید

محفل شاعرانه دیگری از سلسله برنامه‌های نخستین جشنواره ملی شعر دانشجویی در دانشگاه الزهراء تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این رویداد که روز دوشنبه ۱۸ آذرماه جاری از ساعت ۱۴ در سالن تورانی ساختمان خوارزمی این دانشگاه برگزار خواهد شد، همانند رویدادهای برگزار شده این جشنواره در دانشگاه‌های شهید بهشتی تهران، زنجان، علامه طباطبایی تهران و گرگان، علاوه بر شعرخوانی شاعران مدعو، برگزاری پنل تخصصی، اجرای برنامه «موسیقی و شعر» و تجلیل از یکی از شاعران پیشکسوت، شعرخوانی دانشجویان و استادان دانشگاه نیز یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده خواهد بود.

در تازه‌ترین رویداد جشنواره شعر دانشجویی که با موضوع طنز برگزار می‌شود، پنل تخصصی با موضوع «طنز، مسؤولیت‌های اجتماعی و خط قرمزهای متنوع» با حضور ناصر فیض، شاعر طنزپرداز پیشکسوت، سپیده یگانه، شاعر و عضو هیات علمی دانشگاه و علیرضا بهرامی، شاعر و دبیر جشنواره شعر دانشجویی برگزار خواهد شد.

همچنین صابر قدیمی و مهدی فرج‌اللهی از میهمانان این نشست خواهند بود که به ارایه اثر خواهند پرداخت.

نختسین دوره جشنواره ملی شعر دانشجویی با مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور، از مهر ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹ برگزار می‌شود. کلیه مراحل شرکت، رقابت و ارزیابی این جشنواره به‌صورت الکترونیک از طریق سامانه‌ای به نشانی www.eventta.ir انجام می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها