یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
فعالیت چهار باشگاه کتابخوانی در آستانه اشرفیه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه از روند فعالیت باشگاه های کتابخوانی دبستان سمیه بندرکیاشهر و مهدکودک مهستان آستانه اشرفیه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه، کمیل شریفی با حضور در مهد کودک مهستان آستانه اشرفیه و دبستان سمیه بندرکیاشهر، از روند فعالیت باشگاه های کتابخوانی در این دو مجموعه بازدید کرد و به سوالات مربیان و دانش آموزان در زمینه جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان پاسخ داد و توضیحاتی باهدف آشنایی هرچه بیشتر با طرح جام باشگاه های کتابخوانی ارائه کرد.

شریفی در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت کتابخوانی به دانش آموزان گفت: که علاوه بر خواندن کتاب باید روحیه نقد و نظر دادن درباره کتاب راهم جدی بگیرند، چراکه در کنار نظر مثبت نظر منفی هم وجود دارد و به این صورت است که بد و خوب درکنار هم به تعادل می رسند، پس داشتن روحیه نقادانه یکی از نکاتی است که در خواندن یک کتاب باید توسط خواننده صورت بگیرد.

یادآوری می شود، مهد کودک درسا دارای سه باشگاه ثبت شده به نام های مهستان، قلک علم و نابغه های کوچک با ۳۹ عضو و دبستان سمیه با یک باشگاه به نام گیلاکو و ۱۰ عضو در چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان فعالیت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها