شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کودکان خورموجی در «جشن کتاب» به استقبال دانایی رفتند

جشن «کتاب» در باشگاه کتابخوانی پیش‌دبستانی «نهال کوشا» خورموج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در این آئین گفت: باشگاه کتابخوانی «نهال کوشا» از باشگاه‌های فعال دشتی است که با مدیریت و خلاقیت خانم حیدری تسهیل‌گر باشگاه فعالیت‌های قابل اعتنا و در خور تقدیری دارد.

حمید زارعی افزود: یکی از مهم‌ترین روش‌های افزایش توانمندی‌های کودک، کتاب خواندن برای وی است؛ خواندن کتاب نه‌تنها برای امروز کودک مفید است، بلکه روی شخصیت آینده وی نیز تاثیر مستقیم دارد.

مسئول باشگاه کتاب‌خوانی «نهال کوشا» نیز در این ویژه‌برنامه بیان کرد: کودکان نیازمند آموختن مهارت‌های زندگی هستند و «کتاب» منبعی مورد اعتماد در این زمینه است.

اعظم حیدری در ادامه تصریح کرد: فعالیت‌های کتابخوانی در باشگاه نهال کوشا متنوع بوده و کتاب‌هایی که دارای تصاویر با رنگ‌های شاد و جالب و هیجان‌انگیز است، انتخاب می‌کنیم.

وی در پایان یادآور شد: شخصیت‌های کتاب‌های انتخابی ما شخصیت‌هایی هستند که می‌توانند در شرایط سخت تصمیم‌های درست بگیرند و کتاب‌ها پایان خوشی دارند.

در این جشن، کودکان این باشگاه به خوانش و معرفی کتاب پرداختند و کیک جشن کتاب بریده شد و با اهدای کتاب از تمام اعضای باشگاه نقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها