دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
داوران قصه‌های ۹۰ ثانیه جشنواره قصه‌گویی کانون معرفی شدند

داوران بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون و رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی احکام جداگانه‌ای رسول صدرعاملی، حبیب رضایی، گلاره عباسی، مسعود فروتن و مهدی رجبی را به عنوان هیات داوران بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه این دوره از جشنواره معرفی کرد.

در انتخاب داوران این بخش با توجه به محتوا و فرم قصه‌های ۹۰ ثانیه که در قالب روایتی تصویری از زندگی افراد است تلاش شده تا مجموعه‌ای از داوران در حوزه ادبیات، روایت و اجرا، بازیگری و فیلم‌سازی حضور داشته باشند.

بر همین اساس، «رسول صدرعاملی» فیلم‌ساز سینمای اجتماعی که سابقه تولید فیلم در سینمای نوجوان را دارد، «حبیب رضایی» مشاور هنری، بازیگر و بازیگردان، «گلاره عباسی» بازیگر سینما و فعال حوزه کودکان و نوجوانان که شکلی متفاوت و منسجم از قصه‌گویی را برای افراد نابینا و کم‌بینا تدارک دیده است، «مسعود فروتن» مجری، قصه‌گوی باسابقه و نویسنده و «مهدی رجبی» نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان همچون «اندوه بالابان» و «خرس ماه» به عنوان داور، آثار این بخش از جشنواره را مورد بررسی قرار می‌دهند.

قصه‌های ۹۰ ثانیه در جشنواره بیست‌ودوم شامل بخش‌های جنبی با عنوان «قصه زندگی من»، «قصه‌های شهر من»، «قصه کانون زبانی‌ها» و «قصه خبرنگاران» است.

مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ٢٦ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها