چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
«نظریه‌های اخلاق هنجاری با نگاه به مسائل کتابخانه‌­های عمومی» بررسی می‌شود

دومین جلسه از سلسله سخنرانی‌های «اخلاق حرفه‌ای در کتابداری و کتابخانه‌های عمومی» که از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود، به بررسی «نظریه‌های اخلاق هنجاری با نگاه به مسائل کتابخانه‌های عمومی» می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دومین جلسه از سلسله سخنرانی‌های «اخلاق حرفه‌ای در کتابداری و کتابخانه‌های عمومی» ۲۹ شهریورماه به بررسی «نظریه‌های اخلاق هنجاری با نگاه به مسائل کتابخانه‌های عمومی» می‌پردازد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند دومین جلسه از سلسله سخنرانی‌های «اخلاق حرفه‌ای در کتابداری و کتابخانه‌های عمومی» را ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۹ شهریورماه، به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (iranpl.ir)، پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران (tehranpl.ir)، صفحه مجازی (instagram.com/tehranplir) و یا در سرویس اشتراک ویدیو آپارات (aparat.com/tehranpl/live) مشاهده و پی گیری کنند.

در نخستین نشست از این سلسله سخنرانی‌ها که شنبه ۲۲ شهریورماه به موضوع «مبانی فکری اخلاق حرفه‌ای در کتابخانه‌های عمومی و برساخت تاریخی آن» اختصاص یافت، دکتر مهدی شقاقی به تشریح مبانی اخلاق حرفه‌ای در کتابخانه‌های عمومی، پیش فرض مطرح درباره مفهوم کتابخانه‌ عمومی، تفاوت کتابخانه با سایر رسانه‌ها، ابعاد تاریخی اخلاق حرفه‌ای و چگونگی شکل‌گیری مفاهیم بنیادی آن و مهم‌ترین ارکان اخلاق حرفه‌ای در طول تاریخ کتابخانه‌های عمومی پرداخت.

سلسله سخنرانی‌های «اخلاق حرفه‌ای در کتابداری و کتابخانه‌های عمومی» به همت معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، با ارائه مهدی شقاقی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. این سلسله سخنرانی‌‌ها در پنج حلقه ۳۰ تا ۴۰ دقیقه ای از ۲۲ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۹ مهرماه ادامه دارد.
 
این نشست ها روزهای شنبه ساعت ۱۰ صبح از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها