یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کتاب‌هایی با موضوع لالایی در «مادرانه‌ها»

نمایشگاهی از کتاب‌های با موضوع لالایی با عنوان «مادرانه‌ها» در کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در نمایشگاهی از کتاب‌های با موضوع لالایی با عنوان «مادرانه‌ها» که در کتاب‌خانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است۴۱ عنوان کتاب شامل ۲۵ عنوان کتاب فارسی و ١۶ اثر غیرفارسی با موضوع لالایی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 
بر اساس این خبر عنوان نمایشگاه برگرفته از کتابی با همین نام اثر «م _ آزاد» است و علاوه بر آن، کتاب‌های «لالایی‌های کودکانه» سروده‌ شکوه قاسم‌نیا، «بارونه بارون» از فریبرز لرستانی، «لالا عروسک‌جان» اتر اسدالله شعبانی، «THE NIGHT HASEARS»، «wee willie winkie» و «HERE COMES MOTHER GOOSE»  از جمله آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه است.

کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ماه منتخبی از آثار خود با موضوع‌های مختلف را در قالب نمایشگاه‌ در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

نمایشگاه «مادرانه‌ها» ویژه‌  آذرماه ۱۳۹۸ برپا شده و روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ پذیرای علاقه‌مندان است.
 
کتابخانه‌ مرجع کانون در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، پلاک ۲۴، ساختمان شهید ملک‌شامران، مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها