پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کتابگردی احمدی و دهقانکار در کتابفروشی‌های مشهد

مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه، در روز کتابگردی از تعدادی از کتابفروشی‌های مشهد بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، محمدمهدی احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه ایوب دهقانکار، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه، امروز پنجشنبه 30 آبان‌ماه با حضور در مشهد، در برنامه روز کتابگردی حضور یافتند.

مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه در این برنامه، از کتابفروشی‌های به‌نشر و پردیس کتاب مشهد بازدید کردند و به گفت‌وگو با کتاب‌فروشان این شهر پرداختند.

در این بازدید، همچنین دغدغه‌های کتابفروشان شهر مشهد ، بررسی و درباره حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتابفروشی‌ها در قالب طرح‎های فصلی خرید کتاب گفت‌و‌گو شد.

ایوب دهقانکار مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از کتابفروشی‌های مشهد، گفت: تلاش کردیم صرفاً به بازدید از کتابفروشی‌های بزرگ و صاحب‌نام، بسنده نکنیم و به همین خاطر از چند کتابفروشی محلی نیز بازدید شد.

بر اساس این گزارش، مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه در ادامه از فرهنگسرا و کتابخانه اهل قلم بازدید کردند و با برخی از کتابخوان‌ها و کتابداران به گفت‌و‌گو پرداختند.

بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ آبان ماه در سراسر کشور آغاز شده است و امروز ۳۰ آبان ماه به کار خود خاتمه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها