سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
17 مقاله به همایش ادبیات کودکان راه یافت

دبیر اجرایی همایش ادبیات کودکان با اشاره به اینکه ۱۷ مقاله به مرحله نهایی راه پیدا کرده‌اند، گفت: این همایش روز دوشنبه (۴ آذرماه) در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، سیدمهدی طباطبایی از ارسال ۹۰ مقاله به دبیرخانه‌ این همایش خبر داد و گفت: کیفیت بالای آثار رسیده به دبیرخانه‌ این همایش غافلگیرکننده بود و اغلب نویسندگانی که در حوزه‌ ادبیات کودکان قلم می‌زنند در این همایش شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به مقالات دریافت شده از سوی دبیرخانه اظهار داشت: بیشترین مقالات رسیده از دانشگاه‌های سمنان، تهران، تبریز، شیراز، یزد و اصفهان بودند و کیفیت بالای مقالات، رقابت را بالا برده و داوری را دشوار کرده بود.

طباطبایی همچنین از حضور مریم جلالی، مصطفی رحماندوست و هوشنگ مرادی کرمانی در آیین اختتامیه‌ این همایش خبر داد و افزود: این همایش تعاملی میان دانشگاه و نویسندگان کودک و نوجوان بوده و تلاشی برای ایجاد ارتباط بیشتر نویسندگان با دانشگاه کرده است.

دبیر اجرایی همایش ادبیات کودکان ضمن قدردانی از حمایت موسسه‌ خانه کتاب و بنیاد شعر و ادبیات داستانی اظهار داشت: ۱۷ مقاله از میان ۹۰ مقاله به مرحله نهایی راه پیدا کرده‌اند.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳  آبان ماه در سراسر کشور آغاز شده است و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد. همچنین فایل پوستر و تیزر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران بر روی سایت هفته کتاب به نشانی اینترنتی hafteyeketab.ketab.ir بارگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها