دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
نشست های کتابخوانی جوانان بشردوست قزوین پنج ساله شد

جشن پنج سالگی سلسله نشست های کتابخوانی جوانان بشردوست کانون جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین با عنوان «نگاهی به اندیشه ها» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، همزمان با هفتاد و دومین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و روز کتاب و کتابخوانی، جشن پنج سالگی سلسله نشست های کتابخوانی جوانان بشردوست کانون جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین با عنوان «نگاهی به اندیشه ها» برگزار شد.

جشن پنج سالگی سلسله نشست های کتابخوانی جوانان بشردوست جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین با حضور حسن آصفی مدیرعامل به همراه نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین، علیرضا جاهد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین و جمعی از جوانان بشردوست کانون های جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین برگزار شد.

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این نشست ضمن تشکر از برگزاری مستمر این نشست ها گفت: برای داشتن کشور توسعه یافته و عبور از مشکلات باید سرانه مطالعه خود را بالا ببریم و باید با ترویج کتابخوانی آن را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم و این اتفاق توسط جوانان شکل خواهد گرفت.

در ادامه نشست نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین، پیرامون اهمیت و چرایی مطالعه مطالبی را عنوان کرد و افزود: پنج‌سالگی این فعالیت نشان از موفقیت این طرح است و اینگونه فعالیتها باید استمرار داشته باشد.

در این نشست کتاب «قلبی بزرگتر از جهان»  نوشته عرفان نظر آهاری قرائت شد این کتاب که با طرح آفرینش انسان و رسالت انسانی وی نگارش شده است، تا به حال چندین جایزه صلح را از آن خود کرده است.

در این نشست کتاب های متعددی توسط چند تن از جوانان بشردوست معرفی شد و پیرامون محتویات آنها مطالبی ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها